Kadooğlu Yağ, World Food İstanbul 2023’te yoğun ilgi gördü
Dünya gıda segmentinin buluşma noktası İstanbul’da kapılarını açan ve yüzbinlerce ziyaretçinin ilgisini çeken World Food İstanbul 2023’te gözler Kadooğlu Yağ stadındaki çalışmalara çevrildi.
60’a yakın ülkenin sofralarının vazgeçilmez lezzetlerini alıcılarıyla buluşturan Kadooğlu Yağ, farklı ürün ve markalarıyla müşterilerin ilgi odağı haline geldi. Standda Kadoo, Bizce, Brinto, Mayra, Azime, Elianto ve Mutfakların Şefi markalarının yenilikçi çalışmaları alıcıların en çok ilgisini çeken ürünler arasında yer alıyor.
Uluslararası Fuarların gıda markalarının tanıtımı açısından büyük önem taşıdığını belirten Kadooğlu Yağ CEO’su Celal Kadooğlu, dünya gıda sektörünün bir araya geldiği World Food İstanbul 2023’te her yıl olduğu gibi Kadooğlu Yağ ürün ve markalarının büyük ilgi gördüğünü, Türkiye’den. Dünya sofralarına sunulan lezzetler arasında yer almanın kendileri için büyük bir mutluluk kaynağı olduğunu sözlerine ekledi.
Kadooğlu Yağ yurt içi ve yurt dışı pazarın gözdesi
Kadooğlu Yağ CEO’su Celal Kadooğlu, gıda sektörünün en önemli unsurları arasında yer alan ve uluslararası pazarlarda Türkiye’nin gururu haline gelen Kadooğlu Yağ bünyesinde üretilen farklı ürün, marka ve yenilikçi ürünlerin ilgiden oldukça memnun olduklarını sözlerine ekledi. Fuarda aldıkları ürünleri ülke ekonomisine yüksek oranda katkı sağladıklarını sözlerine ekledi. Değerlerden memnun olduklarını dile getirerek, “İç ve dış pazarda aranan bir marka haline geldik, yarattığımız istihdamın yanı sıra yarattığımız istihdamla ülke ekonomisine sağladığımız katkılardan gurur duyuyoruz. İhracat yaptık. 2023 yılını hedeflerimizin üzerinde kapatacağımızı düşünüyoruz.”
Kadooğlu Yağ 60’ı aşkın ülkenin mutfağında var
Kadooğlu Yağ markalarının 60’tan fazla ülke mutfağında kullanıldığına dikkat çeken Kadooğlu Yağ CEO’su Celal Kadooğlu, “Kadooğlu Yağ olarak güçlü ve dinamik kadromuzla ayçiçeği, mısır, pamuk ve margarin yağlarını her gün aynı özenle üretiyoruz. Ekibimiz; Kadoo, Bizce, Brinto, Mayra, “Ürünlerimizi ve Azime markalarımızla 60’tan fazla ülkeye ihracat yapıyoruz. Şirketimiz yurt içinde de 7 bölge müdürlüğü ve yaygın distribütörlük ağı ile Türkiye’nin dört bir yanında hizmet vermektedir. Her yıl yaptığımız yatırımlarla rekabet gücümüzü artırıyoruz” dedi.
Kadooğlu panelde deprem bölgesini anlattı
Öte yandan, İhracatın Kalbinde Gıda Bölümünde diğer liderlerle birlikte katılan Güneydoğu Anadolu Hububat, Bakliyat, Yağlı Tohumlar ve Mamulleri İhracatçıları Birliği Başkanı Celal Kadooğlu, Uluslararası Gıda Ürünleri ve Ürünleri Fuarı’nda düzenlenen 2024 Yol Haritası paneline katıldı. Teknolojileri Fuarı – WorldFood İstanbul, şunları söyledi: “Güneydoğu İhracatçıları deprem sonrası süreçle ilgili Birlik olarak kriz masası oluşturduk. Bölgemizde çadır kentler oluşturduk. Psikolojik desteğe ihtiyacı olan çalışanlarımıza da destek sağladık. Çok olumlu tepkiler aldık. Yardım TIR’larımızdan yoğun yardım aldık. İhtiyaç duyulan her şeyin, doğru yerde, doğru zamanda ihtiyacı olan kişiye ulaştırılmasını sağladık. Her çalışanımızın durumunu takip ettik. Üretimin sürdürülebilirliği” bölge. Tüm fabrikalarımızı denetledik ve çok hızlı bir şekilde yeniden üretime geçebildik. Güç birlikten gelir ve bugün WorldFood platformunda da bu gücün, bu birlikteliğin olduğunu görüyoruz” dedi. – GAZİANTEP